ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Для оформлення замовлення Вам необхідно зв'язатися з нами за телефонами: +380 (67) 301-03-03, +380 (66) 719-31-31, +380 (93) 118-18-48 або оформити замовлення самостійно (використовуючи сервіс сайту) в нашому інтернет-магазині.

Графік роботи:

- Щоденно (замовленн по телефону приймаються з 08:00 до 21:00).

- Замовлення через сайт приймаються цілодобово, але опрацьовуються в робочі години.

ДОСТАВКА

Доставка товару виконується з понеділка по п'ятницю с 12:00 до 19:00. День доставки попередньо погоджується по телефону. Перед доставкою товару кур'єр попередньо телефонує покупцю.

 

- Оплата готівкою при отриманні у відділенні перевізника (наложений платіж), при відправці по Україні службою кур'єрської доставки;

- Готівкою при отриманні (кур'єрська доставка);
- Онлайн оплата на поточний IBAN рахунок;
- Оплата в терміналі на поточний IBAN рахунок;
- Безготівковий разрахунок. Оплата на розрахунковий рахунок ФОП. Банківські реквізити будуть відправлені після погодження деталей замовлення. Рахунок-фактура виставляється лише БЕЗ ПДВ;

* Зверніть увагу! Комісію за наложений платіж сплачує покупець!
Комісія складає 2% від вартості замовлення + 20 грн.
Якщо Ви виконуєте оплату на карту, додаткову комісію за наложений платіж не сплачуєте!
* Комісію грошових переказів сплачує покупець.

ПО КИЄВУ:

Доставка кур'єром на вказану адресу по Києву

- Вартість доставки по Києву - 150 грн.

- Замовлення, яке Ви оформите до 10:00 ранку, буде виконано в цей же день, після 10:00-на наступний;

- Вам зателефонує менеджер дл уточнення адреси доставки;

- Без попереднього уточнення по телефону кур'єр не виїжджає на доставку;

- У випадку відмови від покупки, в момент фактичного отримання замовлення кур'єром - Ви оплачуєте 150 грн. кур'єру за виїзд до Вас. 

- При доставці товару по Києву ми приймаємо за замовчуванням, що в будинку є ліфт і він працюючий. Якщо ліфт несправний або відсутній, підйом на кожен поверх оплачуєтьс окремо. Вартість підйому на поверх уточнюйте у оператора;

- Перед початком використання виробів обов'язково прочитайте інструкцію по використанню! З товаром Ви отримуєте інструкцію по використанню, товарний чек, гарантійний лист. 

* Шановні покупці, при отриманні замовлення, обов'язково перевіряйте стан, комплектацію товару в пристності кур'єра!

 

 

ПО УКРАЇНІ:

" Нова Пошта "

- Доставка у відділення здійснюється згідно тарифів перевізника;

- Доставка за адресою здійснюється згідно тарифів перевізника;

 

- Вам зателефонує менеджер для уточнення деталей доставки;

- Замовлення, яке Ви оформите до 10:00 ранку, буде виконано в цей же день, після 10:00-на наступний;

- Доставка триває 1-2 дні;

- Вам буде відправлена інформація про номер посилки, яка буде знаходитися на складі компанії перевізника;

- Після SMS-інформування про прибуття замовлення, Вам необхідно прийти у відділення компанії з паспортом або водійським посвідченням, звернутися до співробітника відділення, які видадуть Вам посилку  ;

- Приймаючи товар у відділенні перевізника, необхідно уважно розглянути упаковку товару на предмет видимих механічних пошкоджень. Якщо заводська упаковка має сліди явних пошкоджень, телефонуйте менеджеру магазину для для отримання подальших інструкцій по Вашим діям.

- Якщо Ви перевiрили посилку вже вдома та виявили, що є якiсь невiдповiдностi - ми не можемо нiяк пiдтвердити, що вони виникли пiд час транспортування. Пам'ятайте! Забираючи товар iз вiддiлення Нової Пошти, попередньо не перевiривши, Ви погоджуєтесь з його зовнiшнiм станом чи комплектацiєю.

Шановні клієнти! 

Якщо при отриманні товару раптом виявляється, що товар не підходить Вам по технічним характеристикам, кольору чи будь-якій іншій причині, Ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ ОПЛАТИТИ нам послуги по доставці товару до Вас і назад! Будьте, будь-ласка, відповідальними при замовленні товару! Вивчайте всі його характеристики!